بازاریابی چیست؟ (مفاهیم بازاریابی)

بازاریابی چیست؟ (مفاهیم بازاریابی)
سطح مقاله

مقدماتی
نویسندگان

فاطمه جعفری
( نویسنده )

کلمات کلیدی

بازاریابی
پدر علم بازاريابی
مفاهيم بازاريابی
کتاب‌های بازاریابی
امتیاز کاربران

امتیاز از ۵ (۰ رای)

 
آمار مقاله

  • بازدید کل ۱۶,۲۰۳
 
 

بازاریابی چیست؟ (مفاهیم بازاریابی)

بازاریابی یکی از وظایف سازمانی و مجموعه‌ای از فرآیند‌های مرتبط با خلق ارزش، اطلاع‌رسانی درباره‌ آن ارزش و تحویل آن به مشتریان است. بازاریابی همچنین مدیریت ارتباط با مشتریان را دربرمی‌گیرد به شکلی که منافع سازمان و ذی‌نفعان آن را تأمین کند. به همان اندازه که در تاریخچه بازاریابی، شاهد تغییر و تحولاتی در طول تاریخ بوده‌ایم، تعریف مارکتینگ و بازاریابی هم پیوسته در حال تغییر و تحول است. انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2013 تعریف تازه‌ای از بازاریابی ارائه دادبازاریابی مجموعه نهادها، فرآیندها و فعالیت‌هایی است که به خلق، ارتباط، تحویل و تبادل پیشنهادها مربوط هستند.

در ادامه این مقاله اطلاعات بیشتری در این زمینه به‌دست خواهید آورد:
بازاریابی از نگاه فیلیپ کاتلر، پدر علم بازاریابی
نياز
تقاضا
مبادله
معامله
 بازار
اين موارد بازاريابی‌ نيستند!
بازاريابی سنتی
بازاریابی مدرن
بازاريابی‌ آنلاين چيست؟
اقدامات بازاریابی آنلاین

لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله ابتدا وارد سایت شوید
منابـــع و مراجــــع
ارسال نظر