متقاعد کردن افراد متقاعدنشدنی

متقاعد کردن افراد متقاعدنشدنی
سطح مقاله

تخصصی
نویسندگان

سارا رفیع زاده
( مترجم )

کلمات کلیدی

مشتری و فروش
متقاعد كردن
امتیاز کاربران

امتیاز از ۵ (۰ رای)

متقاعد کردن افراد متقاعدنشدنی

ما در دنیای تضادها زندگی می‌کنیم. بسیاری از ما ممکن است از خودمان بپرسیم که زمانی که دیگران با ما مخالفت می‌کنند یا ما را دست‌کم می‌گیرند، چطور می‌توانیم آن‌ها را متقاعد کنیم در موضع خود تجدیدنظر کنند. نویسنده، که روانشناس سازمانی است، زمانی را با تعدادی از کسانی گذرانده که توانسته‌اند استیو جابز را با آن اعتمادبنفس مشهورش مجاب کنند نظرش را تغییر دهد و علم نهفته در پشت تکنیک‌هایشان را تحلیل نموده‌اند. برخی از رهبران چنان از خودشان مطمئن هستند که نظرات و ایده‌های خوب دیگران را رد می‌کنند و از کنار گذاشتن ایده‌های بد خودشان خودداری می‌ورزند. اما، به نقل از نویسنده، «می‌توان کاری کرد که حتی خودرأی‌ترین، سرسخت‌ترین، خودشیفته‌ترین، و ‌ناسازگارترین افراد هم ذهن خود را باز کنند». وی رویکردهایی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند یک فرد همه‌چیزدان را ترغیب کنید زمانی را تشخیص بدهد که چیزی برای یادگیری وجود دارد، یک همکار یکدنده را ترغیب کنید که از تصمیم خود برگردد، یک فرد خودشیفته را ترغیب کنید فروتنی نشان بدهد، و یک رییس ناسازگار را ترغیب کنید با شما موافقت کند.

لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله ابتدا وارد سایت شوید
ارسال نظر