بازاریابی بر اساس مخاطبان

بازاریابی بر اساس مخاطبان


بازاریابی بر اساس مخاطبان
  • تاریخ شروع ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
  • زمان دوره ۳:۰۰
  • تعداد شرکت کنندگان ۴۹
بازاریابی فراگیر خوب به مخاطب هرجا که باشد دست پیدا می‌کند. و این کار توسط کسانی صورت می‌گیرد که وقت می‌گذارند تا بفهمند مخاطبشان چه کسی است و واقعا چه می‌خواهد. زمانی که کمپین‌های بازاریابی موفق نمی‌شوند، اغلب به این دلیل است که سازندگان آن‌ها تنها بر مفروضات خودشان تکیه کرده‌اند به جای اینکه زیر و بم بازار هدف خود رو بررسی کنند.
مدرس این دوره، جاناتان جکسون استراتژی‌هایی را برای بررسی مفروضات اولیه‌تان و رسیدن به مخاطبان متنوع با پیام‌های بازاریابی ارگانیک و فراگیر ارائه می‌دهد. در این دوره به بینش‌هایی در مورد نحوه ایجاد پیام‌هایی مناسب می‌رسید، همچنین نحوه ایجاد جامعه‌ای فراگیر را برای -و توسط- مخاطبان متنوع یاد می‌گیرید. بعلاوه، در این دوره افرادی خبره در مورد این صحبت می‌کنند که چرا بازاریابی متنوع باید بخشی حیاتی از استراتژی بازاریابی شما برای امروز و آینده را شامل شود.

 
***مقدمه
***شناخت مخاطب شما
***تعریف تقاضا
***طنین انداختن
***ساختن جامعه

 
جاناتان جکسون: سردبیر Red Table Talk Enterprises در شرکت وست بروک

جاناتان جکسون نویسنده، سخنران، و استراتژیستی است که در قسمت رسانه و فرهنگ کار می‌کند.
جاناتان هم‌بنیانگذار Blavity است، شرکتی فناور و رسآن‌های که هدفش ساخت محصولات و تجربه‌ای زیبا برای جوآن‌های سیاه‌پوست است. او در Blavity برندینگ انجام می‌دهد و انرژی‌ش را بر حوزه‌هایی از قبیل برندینگ، ارتباطات استراتژیک، و روابط جوامع متمرکز کرده است. جاناتان قبل از اینکه در Blavity کار کند، برای لیندکین کار می‌کرد، و وظایف مختلفی در زمینه‌های منابع انسانی، تبلیغات، و ویراستاری داشت. او اکنون عضو بنیاد نیمان در دانشگاه هاروارد است، جایی که او در مورد ظهور رسانه سیاه‌پوستان در امریکا و خارج از امریکا، و همینطور ظهور افراد بعنوان شرکت‌های رسآن‌های، و نحوه تحولی که این موضوع در صنایع بازاریابی و تبلیغات دارد، مطالعه می‌کند.

 

بلیط بازاریابی بر اساس مخاطبان


# ثبت نام عنوان قیمت - تومان
1 ثبت نام بازاریابی بر اساس مخاطبان قیمت کل : ۴۵,۰۰۰
بعد از تخفیف سایت : ۳۱,۵۰۰
کد تخفیف ثبت کد تخفیف

سخنرانان بازاریابی بر اساس مخاطبان


بازاریابی بر اساس مخاطبان

جاناتان جکسون