تبدیل شدن به یک فرد حواس جمع

تبدیل شدن به یک فرد حواس جمع


تبدیل شدن به یک فرد حواس جمع
  • زمان دوره ۱:۰۰
  • تعداد شرکت کنندگان ۵۷
  • تاریخ شروع ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
حواس پرتی به حالتی گفته می‌شود که در آن فرد تمرکز کافی ندارد؛ یعنی حواس و توجه او به راحتی از کار یا فکر موجود منحرف شده و به سمت فکر یا کار غیر مرتبط دیگری کشانده می‌شود. این عارضه احتمالا به دلیل ناتوانی در کنترل و فیلتر کردن محرک‌های بیرونی مثل صدا یا افکار داخلی در هنگام تلاش برای تمرکز کردن اتفاق می‌افتد. گرچه این یک عارضه شایع می‌باشد، اما تداوم و تشدید آن می‌تواند آزاردهنده بوده و روند عادی زندگی را مختل نماید.

نیر ایال در این دوره به شما کمک می‌کند که درک بهتری از محرک‌های داخلی و بیرونی در محیط کار و راه‌کارهای مقابله با آن را داشته باشید. شما در این دوره با ارائه راه کارهایی یاد می‌گیرید که چگونه به یک فرد حواس جمع و با تمرکز بالا تبدیل شوید و از راهنمایی‌های عملی برای مقابله با حواس پرتی رایج مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و کاهش وقفه‌های غیرضروری بهره ببرید.

شاید پای صحبت‌ خیلی از آدم‌های این دوره و زمانه که بنشینیم و یا خود ما یکی از شکایت‌های همیشگی‌مان این باشد که دیگر مثل گذشته تمرکز خوبی نداریم و دچار حواس پرتی هستیم. توجه و تمرکز یکی از ارزشمندترین ثروت‌های بشریت است، ما در سال‌های گذشته می‌گفتیم که وقت طلاست، اما امروزه افرادی هستند که وقت دارند ولی متاسفانه دقت و تمرکز کافی را ندارند.

شما با گذراندن این دوره علاوه بر یادگیری راه‌کارهای عملی جهت حفظ تمرکز و توجه‌تان، می‌توانید گواهی معتبر الکترونیکی فارسی و انگلیسی دریافت کنید و به امتیازات مثبت شخصیتی خود بیفزایید.

***در صورت داشتن مشکل حواس پرتی و عدم تمرکز دو راه پیش روی شما وجود دارد: یا اینکه خود را به عنوان یک انسان حواس پرت و ناتوان در تمرکز کردن ببینید و همین امر را بهانه‌ای برای انجام ندادن کارها و تلاش کردن می‌دانید، یا اینکه حواس پرتی را امری طبیعی در انسان -با توجه به سبک زندگی جدید و وجود اینترنت- دیده و سعی می‌کنید که بر آن غلبه نمایید.

منتظر زمان مناسب برای رسیدن به اهدافتان نباشید. این را بدانید که هیچ زمان ایده آلی برای رسیدن به اهداف یا شروع حرکت در مسیر آن‌ها وجود ندارد و در صورتی که قصد رسیدن به اهدافتان را دارید، باید از همین حالا شروع به حرکت کنید.
• مقدمه

• تبدیل شدن به یک فرد حواس جمع

• روانشناسی آکراسیا (ضعف اراده)

• درک محرک‌ها و بدست آوردن تمرکز مجدد

• مقابله با محرک‌های داخلی

• مدیریت عوامل و محرک‌های خارجی

• حواس پرتی در مقابل کشش

• پیاده سازی اهداف

• پیاده سازی زمان برای کشش

• حواس پرتی را با پیمان‌هایی که با خود می‌بندید، کاهش دهید

• نحوه اولویت دادن به چیزهایی که در زندگی بااهمیت هستند
نیر ایال (Nir Eyal)

نویسنده، مدرس و کارآفرینی است که علاوه بر نگارش مطالبی در وبلاگ شخصی خود، برای تارنماهای آنلاینی نظیر فوربز، تک کرانچ و نیز روان‌شناسی امروز نیز مطلب می‌نویسد. موضوع این مطالب، ترکیبی از سه حوزه روان‌شناسی، فناوری و کسب‌وکار است. ایشان معمولاً در مورد اثرات فناوری در ایجاد عادت در کاربران هم نگارش می‌کنند.
نیر ایال که در سال ۱۹۸۰ به دنیا آمده، خودش معمولا با حواس جمع و البته گاهی هم با حواس‌پرتی کار کرده‌ است. نیر مثال‌های شخصی را از زمان‌هایی که حواسش پرت کارهای کم یا بی‌فایده‌ای شده، در کتاب‌ها و دوره‌هایش آورده است. او مشکلی ندارد که بگوید خودش هم زخم خورده و همیشه نتوانسته به توصیه‌های خودش تمام و کمال عمل کند. اما بر اساس همین تجارب و مشاهدات شخصی تصمیم گرفته برود به سراغ کشف ریشه‌های حواس‌پرتی. نیر به مخاطبان توصیه می‌کند «اگر برای وقت، تمرکز یا روابط خودتون ارزش قائلید، واجب است که کتاب‌های من را بخوانید و دوره‌های من را بگذرانید. من برای ایده‌ها‌یی که پیش روی شما می‌گذارم راهکارهای عملی ارائه خواهم داد.
 

بلیط تبدیل شدن به یک فرد حواس جمع


# ثبت نام عنوان قیمت - تومان
1 ثبت نام تبدیل شدن به یک فرد حواس جمع قیمت کل : ۱۵,۰۰۰
بعد از تخفیف سایت : ۱۰,۵۰۰
کد تخفیف ثبت کد تخفیف

سخنرانان تبدیل شدن به یک فرد حواس جمع


تبدیل شدن به یک فرد حواس جمع

نیر ایال